Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – Комплекти обладнання для навчальних кабінетів ДК 021:2015:39160000-1 «Шкільні меблі»   

Без категорії

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування замовника: Відділ освіт Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області

  1. Місцезнаходження  замовника:59000, Чернівецька область, Сторожинецький район, м. Сторожинець, вул. Чернівецька, 6а
    1. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: 044277935
    1. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України “Про публічні закупівлі”.
    1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Комплекти обладнання для навчальних кабінетів ДК 021:2015:39160000-1 «Шкільні меблі»   
    1. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями
  2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб закладів освіт Сторожинецької міської ради.

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

Назва обладнанняТехнічні характеристикиК-сть в комплекті, шт.
І. Комплекти навчального обладнання для кабінетів хімії, 10 (десять) комплектів. Склад кожного комплекту включає:
 Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний)Комплект моделей атомів використовується в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу для проведення демонстраційних моделювань неорганічних та органічних сполук щодо вивчення будови речовин. Призначений для об’ємного моделювання молекул неорганічних і органічних сполук. Моделі відображають просторове розміщення атомів у молекулах різних речовин і сприяють формуванню уявлень про форму молекули, ізомерію, тощо.     Склад: пластикові кульки (діаметром 30 мм) і кріплення,  які по формі відповідають конфігурації отворів у кульках (циліндричні або форми паралелепіпеда). Моделі атомів мають кольорове кодування.Моделі атомів:жовтого кольору – 28 шт; чорного кольору – 10 шт; червоного кольору – 6 шт; зеленого кольору – 4 шт; оранжевого кольору – 2 шт; синього кольору – 2 шт; фіолетового кольору – 2 шт. Стрижні:стрижні малі – 30 шт;стрижні великі – 10 шт;пружини – 10 шт.Характеристики:матеріал моделей атомів та стрижнів – пластмаса;метеріал пружин – метал;вага комплекту – до 0,5 кг.3
 Дошка сушильнаВикористовується дошка для сушіння посуду в закладах  освіти. Дошка є допоміжним устаткуванням, призначена для сушки лабораторного посуду.Габаритні розміри:довжина – 360 мм;ширина – 150 мм;висота – 670 мм;кількість місць – 55 шт.Виготовлена зі сталі, що покрита білою порошковою фарбою.Піддон – пластиковий.1
 Набір етикеток – самоклейокВикористовуються для маркування посуду, в якому зберігаються реактиви. Листи на самоклеючій основі з надрукованими умовними позначеннями хімічних речовин та сполук, що використовуються в закладах освіти.1
 Штатив лабораторний Тип 1Використовується штатив лабораторний в закладах освіти під час проведення лабораторних робіт. Штатив виготовлений з міцних зносостійких матеріалів, що мають антикорозійне покриття. Має важку основу, що запобігає перекиданню.Комплектація:стрижень (не менше) – 700мм;підставка (тринога), масивна, чавунна, що забезпечує стійку рівновагу;затискач (“лапка”);муфта – 2 шт;кільце, ⌀44 мм;кільце,  ⌀60 мм.Габаритні розміри: (не менше) – 200 мм х 200 мм х 710 мм.                                                                             Вага: не більше  3,5 кг.3
 Прилад для ілюстрації залежності швидкості хімічних реакцій від умовКомплектація:прилад (у зібраному вигляді);силіконові трубки з гумовими пробками – 2 шт;посудини Ландольта – 2 шт;керівництво з експлуатації.1
 Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовиниВикористовується прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення демонстраційних дослідів. Прилад складається з двох посудин Ландольта з металевими дужками і  гумових пробок, що вставлені в горловини посудин.  Під час роботи з приладом використовують ваги. Для ілюстрації закону збереження маси речовин доцільно використовувати дві посудини Ландольта. У них проводять хімічні реакції з яскраво вираженими ознаками: зміною кольору, випаданням осаду.1
 Прилад для окиснення спирту над мідним каталізаторомПрилад використовується для окиснення спирту над мідним каталізатором в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення демонстраційних дослідів. Прилад застосовують для демонстрації реакції окиснення спиртів киснем повітря, за допомогою мідного каталізатора.1
 Прилад для визначення складу повітряПрилад призначений для демонстрації дослідів з визначення вмісту кисню в повітрі і отримання заповнених чистим киснем ємностей.Комплектація:склянки з нижнім тубусом (обсяг 1 л) – 2 шт;пробка гумова під горло склянки з ложкою для спалювання речовин – 1 шт;пробка гумова під горло склянки з тубусом і краном з’єднувальним – 1 шт.шланг гумовий довжиною 30 см – 1 шт.паспорт на виріб – 1шт.Вага: не більше 1,0 кг.1
 Набір хімічних реактивів (основні та додаткові)Реактиви (основні):Алюміній хлорид, 0,05 кгАмоній дихромат, 0,2 кгАмоній нітрат, 0,1 кгАмоній хлорид, 0,2 кгАргентум (І) нітрат, 0,05 кгБарій нітрат, 0,1 кгВугілля активоване. Вугілля активоване медичне, в упаковках.Гідроген пероксид. Гідроген пероксид. Розчин 30 % або 35 %, 100 мл.Гліцерол, 100 мл.Гліцин (амінооцтова кислота), 0,1 кг.Глюкоза, 0,2 кг.Дихлороетан 1,2-дихлороетан (або хлороформ), 0,2 л.Додециловий спирт, 0,1 кг. Допускається заміна деканолом або іншим насиченим вищим спиртом (нерозчинним у воді).Етаналь. Ампула, об’ємом не більше 25 мл.Етанол. Розчин, не менше 70 %, 500 мл.Залізо. Ошурки або шматки тонкого дроту – 0,1 кг та порошок (залізо відновлене) – 0,1 кг.Ізопропанол (пропан-2-ол), 500 мл.Індикатори (сухі). Лакмус – 0,05 кг, фенолфталеїн – 0,05 кг, метилоранж – 0,05 кг.Йод. Спиртовий розчин 5 % – 0,02 л.Калій бромід, 0,1 кг.Калій йодид, 0,1 кг.Калій нітрат, 0,1 кг.Кальцій карбід (ацетиленід), 0,2 кг. Водонепроникна упаковка.Кальцій карбонат, 0,1 кг.Кальцій оксид, герметична упаковка, 0,2 кг.Кальцій хлорид, 0,1 кг (Не допускається кальцій хлорид гексагідрат).Кислоти неорганічні (розчини):сульфатна кислота, 10 % розчин, 0,5 л;хлоридна кислота, 10 % розчин, 0,5 л.Кислоти органічні:А) етанова кислота (харчова), 9 % розчин, 0,5 л;Б) етанова кислота (оцтова есенція), 0,2 л;В) лимонна кислота (харчова), 0,05 кг.Крохмаль, 0,1 кг.Купрум (ІІ) оксид. Порошок, 0,1 кг.Купрум (ІІ) сульфат пентагідрат. Мідний купорос, 0,5 кг.Луги (тверді). Натрій гідроксид, 0,2 кг, та калій гідроксид, 0,05 кг.Магній. Ошурки, 0,05 кг.Магній оксид, 0,05 кг.Магній нітрат, 0,1 кг.Магній сульфат гептагідрат, 0,05 кг.Манган (IV) оксид, 0,05 кг.Мідь, 0,1 кг. Шматочки мідного дроту.Натрій ацетат (етаноат), 0,2 кг.Натрій гідрогенкарбонат, 0,5 кг.Натрій карбонат, 0,1 кг.Натрій металічний, 0,05 кг (Шматочки металічного натрію в гасі в поліпропіленовій ємності).Натрій ортофосфат, 0,1 кг.Натрій сульфід, 0,05 кг.Натрій сульфат, 0,05 кг.Натрій хлорид, 1 кг.Нікель (ІІ) сульфат, 0,05 кг.Парафін медичний, 0,05 кг.Сахароза, 0,2 кг.Сірка. Порошок сірки колоїдної, 0,05 кг.Ферум (ІІ) сульфат, 0,05 кг.Допускається ферум (ІІ) сульфат гептагідрат.Ферум (ІІІ) оксид, 0,1 кг.Ферум (ІІІ) хлорид, 0,05 кг (Допускається у вигляді наногідрату. Герметична упаковка).Фосфор червоний, 0,1 кг (Герметична упаковка).Цинк гранульований, 0,1 кг. Порошок, 0,05 кг.Цинк хлорид, 0,05 кг.Реактиви додаткові (за потребою):Еріохром чорний Т (Індикатор для комплексонометричного титрування. Твердий, 0,01 кг).Йод кристалічний 0,05 кг.Калій гексаціаноферат (ІІ) /(Жовта кров’яна сіль. Для проведення якісних реакцій на йони Fe3+, 0,1 кг).Калій гексаціаноферат (ІІІ) (Червона кров’яна сіль. Для проведення якісних реакцій на йони Fe2+; для вирощування кристалів, 0,2 кг).Калій дихромат 0,1 кг.Калій тіоціанат (роданід) 0,05 кг.Кислоти неорганічні (концентровані): нітратна кислота (технічна, масова частка HNO3 не менше 50 %), 50 мл.Кислота щавлева (Фіксанали (стандарт-титри).Літій хлорид 0,01 кг.Манган (ІІ) сульфат 0,05 кг.Натрій силікат (Натрій силікат наногідрат, 0,05 кг).Натрій сульфіт 0,05 кг.Натрій тіосульфат пентагідрат (ЧДА. Фіксанали (стандарт-титри).Трилон Б (Динатрієва сіль ЕДТА. Фіксанали (стандарт-титри).1
 Комплект посуду загального призначення для кабінету хіміїВикористовують комплект шкільний лабораторний з хімії (учнівський) в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення лабораторних дослідів. Набір містить повний комплект необхідного лабораторного посуду та приладдя для проведення лабораторних робіт відповідно до діючого навчального плану та програми.Комплектація:штатив для 10 пробірок;пробірки 20 мл – 10 шт;спиртівка для спалювання сухого палива;сухе паливо;пробіркотримач;скляна паличка;ложка для спалювання;фільтрувальний папір;універсальний індикаторний папір;крапельниця Шустера ЗП-17,5 ХС (для лакмусу, 50 мл);крапельниця Шустера ЗП-17,5 ХС (для метилоранжу, 50 мл);крапельниця Шустера ЗП-17,5 ХС (для фенолфталеїну, 50 мл);стакан скляний мірний 150 мл;склянка для реактивів – 5 шт;дозатор;піпетка пластикова;колба плоскодонна 100 мл;ступка з товкачиком;лоток для зберігання набору.3
 Колекція “Нафта і продукти її переробки” (демонстраційна)Колекція призначена для використання на уроках хімії, географії та природознавства, в якості демонстраційного обладнання при вивченні відповідних тем.Колекція містить супровідний опис (перелік), зразки натуральних об’єктів сирої нафти і продукти її крекінгу, а також продукти переробки мазуту.Кількість: не менше 24 зразків.1
 Колекція “Кам’яне вугілля та продукти його переробки” (демонстраційна)Колекція «Кам’яне вугілля та продукти його переробки» (демонстраційна) призначена для використання в загальноосвітніх навчальних закладах на уроках хімії, географії та природознавства в якості демонстраційного обладнання при вивченні відповідних тем. Горючі, вибухові та отруйні речовини імітовані, запаковані в герметичні пластикові ємності. Містить зразки об’єктів із супровідним описом. Кількість – не менше 16 зразків.1
 Колекція «Волокна» (демонстраційна)Колекція “Волокна” використовується для демонстрації зразків пластмаси, синтетичних волокон, каучуків.Колекція застосовується для демонстрації зовнішнього вигляду волокон і під час проведення демонстраційних дослідів, за визначенням фізичних та хімічних властивостей волокон різних типів.  Колекція містить не менше 9 зразків.1
 Склянка з дозаторомПризначена для зберігання запасу готових розчинів реактивів та швидкого їх дозування. Склянка з дозатором-піпеткою, грушею, виготовлена з темного ТС скла. Об’єм – 30 мл. Склад: склянка з дозатором – 1 шт.3
 Воронка (d = 100 – 150)Використовується воронка конічна d = 100 – 150  в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Воронка виготовлена з термо-хімічно стійкого скла. Діаметр 100 мм, довжина 150 мм.3
 Чашка (випарювальна з носиком) №3Використовується чаша випарювальна в закладах освіти під час вивчення курсу молекулярної фізики і термодинаміки для проведення демонстраційних та лабораторних дослідів із застосуванням муфельної печі. Виготовлена з порцеляни.Габаритні розміри: 95х90х30 мм.Вага: 38 г.  3
 Електронний освітній ресурс з хіміїЕлектронний освітній ресурс з предмету хімія (термін дії ліцензії не менше 12 місяців), який повинен включати: – методичні рекомендації з хімії щодо виконання лабораторних робіт відповідно до чинної навчальної програми Міністерства освіти і науки України для загальноосвітніх навчальних закладів; – інтерактивні завдання; – віртуальні експерименти для вивчення явищ з курсу хімії; ЕОР повинен мати захист та керування авторськими правами (підтримка функцій DRM).1
ІІ. Комплекти навчального обладнання для кабінетів фізики, 10 (десять) комплектів. Склад кожного комплекту включає:
 Комплект з електролізу (демонстраційний)Набір з електролізу використовується в кабінеті фізики загальноосвітніх навчальних закладів для проведення демонстраційних дослідів під час вивчення законів електролізу та принципу дії акумулятора. Набір дозволяє досліджувати будову і принцип дії гальванічного елемента; будову і принцип дії акумулятора; електропровідність води, розчинів солі і кислоти; залежність електропровідності електролітів від температури; електроліз розчину мідного купоросу, електроліз підкисленої води; виміряти електрохімічний еквівалент міді; демонструвати хімічну дію струму та технологію гальванічного покриття. Комплектація: пластмасова посудина – 1 шт; кришка з двома універсальними тримачами – 1 шт; електроди з графіту – 1 шт; електроди свинцеві – 2 шт; електрод цинковий – 1 шт;електрод мідний – 1 шт.Габаритні розміри: 90х90х150 мм.Вага: 0,25 кг.1
 Призма з нахиломПрилад “Призма з нахилом” призначений для проведення демонстраційних дослідів. Застосовується для демонстрації умови рівноваги (стійкості) тіла, яке опирається на горизонтальну площину.Виготовлена зі сталі.Комплектація:призма з нахилом  – 1 шт;  паспорт – 1 примірник;коробка – 1 шт.Габаритні розміри приладу: 395 мм х 205 мм х 190 мм.Вага: 1,5 кг.              1
 Демонстраційний прилад з інерціїВикористовується в кабінеті фізики загальноосвітнього навчального закладу та призначений для демонстрації явища інерції. Прямокутна пластина з ниткою прив’язана до майданчика. На майданчику є невелике поглиблення для стійкого положення кульки на горизонтальній поверхні.Комплектація:підставка з лункою – 1 шт;пластинка (прямокутна з ниткою) – 1 шт;кулька – 1 шт.Габаритні розміри: 100 х 150 х 140 мм.Вага: 0,3 кг  1
 Перетворення енергії (маятник Максвелла)Прилад застосовується для демонстрації багаторазового переходу потенційної енергії в кінетичну і навпаки. Також дозволяє демонструвати прояв інерції при обертанні диска.Прилад складається з двох металевих стійок, які скріплюються трьома осями. На гвинтах кріпиться нитка до якої кріпиться маховик.Габаритні розміри: не більше 520 мм х 325 мм х 150 мм.Вага: 1,4 кг.Комплектація:прилад “Маятник Максвелла” – 1 шт.;  паспорт – 1 примірник;споживча тара (коробка) – 1 шт.Термін експлуатації: 10 років.  1
 Камертони на резонаторних ящиках (пара)Камертони на резонансних ящиках використовуються в кабінеті фізики під час проведення демонстраційних дослідів, призначені для демонстрації явища звукового резонансу, інтерференції звукових хвиль і можуть служити в якості джерела звуку.Камертон – це масивна сталева вилка на ніжці. Вилка має певну довжину гілок прямокутного перерізу. Камертони налагоджені в унісон (тон «ля» 1-ої октави). На одному камертоні є рухливий зажим, що дозволяє змінювати частоту його коливань. Резонаторні ящики камертонів мають одну відкриту стінку (отвір). На верхній дошці резонаторного ящика є втулка для встановлення камертона, а на нижній – гумові ніжки.Комплектація:камертон з частотою 440 гц – 2 шт.;резонуючий ящик з однією відкритою торцевою стінкою – 2 шт.;молоточок для збудження камертону – 1 шт.Технічні характеристики:частота звукових коливань камертонів 440 Гц;розміри резонаторного ящика: не менше 85x195x230 мм.1
 Набір для демонстрації явищ механіки: кінематика, динамікаНабір призначений для проведення демонстраційних експериментів. Прилад являє собою направляючу лаву з перекидним блоком (алюміній або міцний пластик), регулюється за нахилом, довжиною не менше 1 м.  Лава з доріжками для руху легко рухомого візка, забезпечує рух візків  з мізерно малим тертям. Завдяки малому коефіцієнту тертя, дає можливість проводити експерименти з кінематики. Забезпечує проведення 15 експериментів з механіки (динаміка та кінематика руху).Комплектація:шнур;складна лінійка;комплект із 4 дисків (по 10 г кожен) та  тарілки для їх розміщення;легко рухомий візок (з мізерно малим тертям);важки (комплект);тіло (5г)циліндричної форми,  з гачком;тіло (8г) циліндричної форми,  з гачком;дерев’яний брусок;шків зі стрижнем.За допомогою динамічної  лави можна провести наступні демонстраційні експерименти:Рух.Відносний рух.Система посилання.Фізичні величини, що визначають рух.Траєкторія.Середня швидкість.Миттєва швидкість.Середнє прискорення.Миттєве прискорення.Рівномірний прямолінійний рух.Рівноприскорений прямолінійний рух.Інерція та інертність.Основні закони динаміки.Сила тертя.Габаритні розміри:Розміри лави зі шківом: 1400 x 140 мм.1
 Прилад для демонстрації правила ЛенцаВикористовується для дослідження залежності напрямку індукційного струму від характеру зміни магнітного потоку, що пронизує контур, взаємодії магнітних полів. Коромисло з кільцями на кінцях. Посередні коромисла – гніздо для кінцівки голки. Виготовлений з алюмінію. На пластмасовій підставці.Габаритні розміри: 150х20х60 мм;довжина коромисла з кільцями – 120 мм. Вага: 0,1 кг.1
 Набір демонстраційний «Електростатика»мотузка;основа;ізольована підставка з гачком;гумова кулька – 2 шт.;свічка – 5 шт.;тримач для свічки;стрижень з оргскла;ПВХ стрижень – 2 шт.;розширений U-подібний гак з ниткою;кабель 60 см – 2 шт.;алюмінієва фольга;крокодиловий затискач – 2 шт.;електрофорна машина;універсальна підставка;направлений провідник;провідник з перпендикулярно направленим тримачем;електрична карусель;пристрій з танцюючими намистинами;пара намистин;електростатичний султан;електроскоп;набір тканин;електростатичний двигун Франкліна;стрижень з гаком та полістирольною кулькою;металева паличка;футляр.1
 Набір лабораторний для вивчення механікиКомплект лабораторний «Механіка» призначений для використання в загальноосвітніх та середніх навчальних закладах вчителем і учнями при виконанні фронтальних лабораторних робіт,  робіт практикуму з фізики (механіка) та  відповідає вимогам чинних навчальних програм.Даний комплект забезпечує  виконання наступних  лабораторних робіт:Визначення ціни поділки шкали вимірювального приладу;Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин та сипких матеріалів;Вимірювання розмірів малих тіл;Вимірювання періоду обертання, обертової частоти та швидкості тіла по колу;Дослідження коливань нитяного маятника;Вимірювання мас тіл способом зважування;Визначення густини твердого тіла та рідини;Дослідження пружних властивостей тіл;Визначення коефіцієнта тертя ковзання;З’ясування умов плавання тіла;З’ясування умов рівноваги важеля;Визначення коефіцієнта корисної дії (ККД) похилої площини;Визначення прискорення руху тіла при рівноприскореному русі;Вимірювання сил;Дослідження рівноваги тіл під дією кількох сил;Вимірювання середньої швидкості руху тіла;Визначення середнього значення прискорення тіла під час рівноприскореного руху;Дослідження руху тіла по колу;Дослідження руху тіла, кинутого горизонтально;Вимірювання жорсткості пружного тіл;Визначення коефіцієнта тертя;Визначення центра мас плоских фігур;Дослідження пружного удару двох тіл;Вивчення закону збереження механічної енергії;Виготовлення маятника і визначення періоду його коливань;Дослідження коливань тіла на пружині.Комплектація:штангенциркуль – 1 шт;динамометр – 1 шт;зливна посудина – 1 шт;набір важків   – 1 шт;набір важків з гачками  – 3 шт;блоки (блок з віссю блока) – 1 шт;пружина – 2 шт;тіла рівного об’єму – 3 шт;стакан градуйований 100 мл. – 1 шт;циліндр мірний – 1 шт;розбірні терези – 1 шт;монтажні пристосування – 1 компл.;вісь важільних терезів – 1 шт;гайка притискна для ваг – 1 шт;гайка регулювальна для ваг – 2 шт;дужки шаль терезів – 2 шт;важіль – 1 шт;стрижень 600 мм – 1 шт;стрілка – 1 шт;хрестоподібна муфта – 2 шт;шалі терезів – 2 шт;кріпильний гвинт – 3 шт;секундомір – 1шт;кулька металева (сталь) – 1 шт;капроновий шнур – 5 м;терези електронні (максимальне значення не менше 0,2 кг, точність 0,1г, розмір платформи зважування не менше 80 мм) – 1шт;ящик для транспортування та зберігання з ложементами – 1шт.Додаткове обладнання:бігова доріжка (жолоб) – 1 шт;дуга транспортир – 1 шт;диск для вивчення обертального руху – 1 шт;стрижень (250 мм) – 1 шт;термометр – 1 шт;тіла (плоскі) неправильної геометричної форми – 3 шт;стрижень (240 мм) – 1 шт;циліндр мірний (100 мл) – 1 шт;стакан градуйований (250 мл) – 1 шт;фіксатор – 1 шт;брусок дерев’яний з гумовою накладкою та трьома отворами під важки (трибометр) – 1 шт;пробірка з корком – 1 шт;пробірка з корком та піском – 1 шт;шкала для терезів – 1 шт;блоки (блок з віссю блока) – 1шт;кулька металева з гачком (алюміній) – 1шт;важіль – 1шт.1
 Блок живлення лабораторнийБлок живлення 43010-У призначений для використання в навчальних закладах для живлення змінним струмом споживачів розрахованих на змінну напругу 36В.Технічні характеристики:живлення блока здійснюється від мережі змінного струму частотою 50 ±1 Гц, напругою 220 В ± 10%;споживана потужність при номінальному навантаженні – не більше 40 Вт;струм холостого ходу – не більше 20 мА;вихідна напруга – змінна нестабілізована 36 ±10% В;вихідний струм – 1,1 А.1
 Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинамікиДозволяє познайомити учнів з основними положеннями молекулярно-кінетичної теорії будови речовини, способами зміни внутрішньої енергії тіла, природу теплових явищ. Розвиває у учнів експериментальні вміння i дослідницькі навички.Даний комплект використовується під час наступних лабораторних робіт:Дослідження одного з ізопроцесів.Визначення коефіцієнта поверхневого натягу рідини (двома способами).Вимірювання температури за допомогою різних термометрів.Вивчення теплового балансу за умов змішування води різної температури.Визначення питомої теплоємності речовини.Визначення питомої теплоти плавлення льоду.Визначення ККД нагрівника.Калориметричний метод вимірювання.Дослідження особливостей процесів зміни агрегатного стану речовини.Визначення модуля пружності речовини.Комплектація:    калориметр – 1 шт;мірний циліндр, 100мл – 1 шт; колба конічна – 1 шт;тримачі – 2 шт; трубки (капілярна; манометрична) – 2 шт;     термометр – 1 шт;тіла для калориметрії – 3 шт;     ваги електронні -1 шт; вантаж  (100г, 200г) – 2 шт;   кільця для штативу – 3 шт.                              Додаткове обладнання:гачок – 2 шт;      вантаж  (300г, 400г) – 2 шт; джгут гумовий ( розміри: не менше200х6 мм)  – 1 шт;затискач – 2 шт;муфта для штатива  – 1 шт;пакетик з натрієвою сіллю – 1 шт;пробірка – 1 шт;пробірка з аморфною речовиною – 1 шт;пробірка з кристалічною речовиною – 1 шт;склянка лабораторна, 100мл. – 1 шт;стержень для  штативу – 1 шт;стрічка вимірювальна – 1 шт;прилад для вивчення газових законів – 1 шт;бюретка -крапельниця з краником (для визначення коефіцієнта поверхневого натягу крапельним методом) – 1 шт;комплект циліндричних посудин (розміри: 250х25мм; 250х6мм)  для вивчення газових законів – 1шт;ящик для зберігання з ложементом – 1 шт.  1
 Електронний освітній ресурс з фізикиЕлектронний освітній ресурс з предмету фізика (термін дії ліцензії не менше 12 місяців), який повинен включати: – методичні рекомендації з фізики щодо виконання лабораторних робіт відповідно до чинної навчальної програми Міністерства освіти і науки України для загальноосвітніх навчальних закладів; – інтерактивні завдання; – віртуальні експерименти для вивчення явищ з курсу фізики; – відеоматеріали з теоретичними відомостями та рекомендаціями щодо виконання експериментів; ЕОР повинен мати захист та керування авторськими правами (підтримка функцій DRM).1
 Набір лабораторний з геометричної та хвильової оптикибрусок – 1 шт;булавка – 4 шт;джерело світла – 2 шт;дзеркало – 1 шт;екран – 1 шт;килимок – 1 шт;лінза збирача довгофокусна – 1 шт;лінза збирача короткофокусна – 1 шт;оптична лава – 1 шт;підставка – 1 шт;призма – 1 шт;слайд–рамки – 2 шт;провід сполучний – 2 шт;рамка з дифракційними решітками – 1 шт;розсіююча лінза – 1 шт;набір для вивчення поляризації світла – 1 шт;блок живлення – 1 шт;опис лабораторних робіт – 1 шт;ящик для зберігання з ложементом – 1 шт.1

Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Дане технічне завдання складене відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та повинно відповідати вимогам наказу.

  • Очікувана вартість предмета закупівлі: 2223000,00 грн з ПДВ
  • Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

При визначенні очікуваної вартості закупівлі користувалися примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, цінові пропозиції від учасників ринку в даному регіоні, та інші джерела  – інформація з інтернету у відкритому доступі. А також орієнтувалися на ціни попередніх періодів, як власні , а також наявні в електронній системі закупівель.

Водночас, розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.

Розмір бюджетного призначення: 2223000,00 грн:  що фінансується з державного бюджету.

Закупівля товару здійснюється відповідно до порядку та умов передбачених наказом Міністерства освіти і науки України від 10 травня 2024 року № 659 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти», наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017  № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020  № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *