(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування замовника: Відділ освіт Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області
- Місцезнаходження замовника:59000, Чернівецька область, Сторожинецький район, м. Сторожинець, вул. Чернівецька, 6а
- Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: 044277935
- Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України “Про публічні закупівлі”.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): сир кисломолочний не менше 5% та сир твердий сичужний 45-50% ДК 021-2015: 15540000-5 Сирні продукти
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно наявної потреби закладів освіти Сторожинецької міської ради
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Сир кисломолочний не менше 5% та сир твердий сичужний 45-50% ДК 021-2015: 15540000-5 Сирні продукти
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства.
У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмета закупівлі скласти неможливо, у місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару — замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
№ п/п | Найменування товару | Кількість | Основні характеристики | Підтверджено/не підтверджено |
1. | Сир кисломолочний не менше 5% | 4000 кг | Згідно ДСТУ 4554:2006 Сир кисломолочний ваговий не менше 5% жирності повинен мати чистий кисломолочний смак і запах. Консистенція його повинна бути ніжною, однорідною, розсипчастою, з незначним виділенням сироватки. Колір сиру кисломолочного – білий, може бути з рівномірним кремовим відтінком. У продукті не повинні використовуватися жири та білки немолочного походження, а також будь-які стабілізатори і консерванти Тара і матеріали, що використовуються для пакування сиру кисломолочного вагового не менше 5% жирності, повинні відповідати вимогам законодавчих нормативних технічних документів | |
2. | сир твердий сичужний 45-50% | 800 кг | Згідно ДСТУ 4421:2005 Сир твердий (сичужний) 45% -50 % жирності для дитячого харчування не повинен мати дефектів кірки сирів, а саме: осипання парафіну, загнивання, блідості, розтріскування, пліснявіння. Не допускається постачання до навчальних закладів сиру згірклого, пліснявілого, з тухлим і сальним присмаками, запахами нафтопродуктів, хімікатів, з сторонніми домішками, з загубленою формою (розплавлені, здуті), з “гнильним колодязем”, значними тріщинами, з глибокою зачисткою (більш ніж 2-3 см), з дуже підіпрілою кіркою, з порушенням герметичності плівки. Сир не повинен бути мокрим і клейкуватим. У продукті не повинні використовуватися жири та білки немолочного походження, а також будь-які стабілізатори і консерванти. |
- Доставка продукції в заклади освіти повинна здійснюватись спеціальним автотранспортом для перевезення продуктів харчування.
- Постачання товару буде здійснюватися окремими партіями згідно з заявкою / замовлення включно до 31 грудня 2024 року.
- Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (товарно-транспортна накладна, видаткова накладна, чи інший документ, що підтверджує походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
- Завантаження та розвантаження товару здійснюється представниками Учасника.
- Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання.
- Товар, що буде постачатись за договором, не повинен мати дефектів товарного вигляду, повинен бути упакований Учасником таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки, мати термін придатності на момент поставки не менше 80% від терміну, визначеного виробником для даного виду товару та за умови його збереження відповідно до встановлених норм і правил зберігання.
- Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом одного дня.
Перелік документів, які необхідно для підтвердження учасником технічних та якісних характеристик:
- товар повинен мати сертифікат якості виробника або реєстраційне посвідчення або висновок держаної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, який підтверджує відповідність товару вимогам чинного законодавства, зокрема нормам Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини»
«З умовами технічної специфікації ознайомлені, з вимогами до постачання погоджуємось».
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою.
Місце поставки товару:
Перелік закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти
Сторожинецької міської ради
№ з/п | Назва закладу | Місце розташування |
1 | Банилово- Пiдгiрнiвська гiмназiя | вул. Головна, 181 с. Б.Підгірний |
2 | Бобовецький НВК | вул. Головна, 7 с. Бобівці |
3 | Давидiвська ЗОШ І-ІІ ст. | вул. О. Кобилянської, с. Давидівка |
4 | Давидiвська ЗОШ I-III ст. | вул. Центральна, 130 с. Давидівка |
5 | Зруб-Комарiвська гімназія | вул. Тисівська,1 с. Зруб-Комарівський |
6 | Комарiвська ЗОШ I-II ст. | вул. Центральна, 2 с. Комарівці |
7 | Костинецький НВК. | вул. Церковна, 2 с. Костинці |
8 | Новобросковецька ЗОШ I-III ст. | вул. Буковинська, 39 с. Нові Броскцівці |
9 | Панкiвський НВК | вул. Шкільна, 2 с. Панка |
10 | Слобода Комарiвська ЗОШ I-II ст. | пров. Шкільний, 10 с. Слобода-Комарівці |
11 | Сторожинецька гiмназiя | вул. Видинівського, 11 м. Сторожинець |
12 | Старожадівська гімназія | вул. Майданівська 16а, с. Стара Жадова |
13 | Сторожинецька гімназія № 2 | вул. Б.Хмельницького, 112Б м. Сторожинець |
14 | Сторожинецька ЗОШ I-III ст. № 1 | вул. Видинівського, 1 м. Сторожинець |
15 | Сторожинецький ліцей № 1 | Вул. О. Кобилянської, 25 м.Сторожинець |
16 | Опорний заклад Сторожинецький лiцей | вул. Європейька, 33 м. Сторожинець |
17 | Опорний заклад Старожадівський ліцей | вул. Шевченка, 24 с. Стара Жадова вул. Головна 42а, с. Стара Жадова |
18 | Ясенська ЗОШ I-II ст. | вул. Головна 42а, с. Стара Жадова |
19 | Дібрівська гімназія | вул. Шкільна 16а, с. Нова Жадова |
20 | Ропчанський ліцей | вул. Емінеску, 3, с.Ропча |
21 | ЗДО «Дзвіночок» | вул. Першотравнева, 4 м. Сторожинець |
22 | ЗДО «Чебурашка» | вул. Грушевського, 5 м. Сторожинець |
23 | ЗДО 7«Сонечко» | вул. Соборна, 6 м. Сторожинець |
24 | ЗДО «Горянка» | с. Костинці |
25 | ЗДО «Барвінок» | с. Бобівці |
26 | ЗДО «Буратіно» | с. Нові Бросківці |
27 | ЗДО «Колобок» | с. Давидівка |
28 | ЗДО «Сонечко» | с. Панка |
29 | ЗДО «Малятко» | с. Банилів-Підгірний |
30 | ЗДО «Казочка» | с. Зруб-Комарівський |
31 | ЗДО «Золотий Ключик» | с. Слобода-Комарівці |
32 | ЗДО «Колосок» | с. Комарівці |
33 | ЗДО «Ромашка» | вул. Головна, 20 с. Стара Жадова |
34 | ЗДО «Гіочел» | вул. Емінеску, 2А с.Ропча |
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 644000,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) за календарний рік . Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: 644000,00 грн згідно річного плану закупівель на 2024 рік.